Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Szanowni Państwo,
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku (dalej: RODO) dbając o bezpieczeństwo przetwarzania Państwa danych osobowych, pragniemy Państwa poinformować o kilku, niezmiernie istotnych kwestiach. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, a w przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji (biuro@agpak.pl)
1. Kto jest Administratorem Państwa danych osobowych?
Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest: AG- PAK ALEKSANDER GOWIN z siedzibą w Nawojowa 33-335, ulica Górki Zawadzkie 135, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o numerze NIP: 869-000-00-38 i numerze Regon: 860005634.2. O jakich danych osobowych mowa?
Z Administratorem Danych Osobowych można się kontaktować:
a. pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Firmy,
b. mailowo: biuro@agpak.pl
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych należy się kontaktować poprzez email: biuro@agpak.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązywania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy Państwem a naszą Firmą, przeprowadzania analiz handlowych, wymiany informacji o trendach rynkowych, dochodzenia ewentualnych roszczeń, a także realizowania wiążących Państwa z Firmą umów i porozumień.3. Jaki jest cel przetwarzania danych osobowych?
W związku z tym, informujemy, iż będziemy przetwarzać następujące Państwa dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.
Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej.
a) w przypadku realizowania wiążących Państwa z Firmą umów i porozumień, dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ich postanowień;
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. b) RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora;
b) Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń w ramach prowadzonej przez Firmę działalności gospodarczej;
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. b) RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora.
c) Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawno - podatkowych w związku z prowadzoną przez Firmę działalnością gospodarczą
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. b) RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora lub art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, czyli wypełnienie obowiązku prawnego, który ciąży na Administratorze.
d) Dane osobowe mogą być przetwarzane w calach statystycznych i analiz, których wynikiem nie są dane osobowe i wynik ten nie służy za podstawę podejmowania decyzji dotyczących konkretnej osoby fizycznej;
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora.
e) Dane osobowe mogą być także przetwarzane w innych, prawnie uzasadnionych celach związanych z prowadzeniem przez Firmę działalności gospodarczej, w tym w przypadku nawiązywania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy Państwem a naszą Firmę, przeprowadzania analiz handlowych, wymiany informacji o trendach rynkowych;
- podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to: art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora.
Jako podmiot gospodarczy, prowadzący działalność handlowo - usługową dbamy o poufność Państwa danych. Z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej organizacji naszego przedsiębiorstwa- np. w zakresie infrastruktury informatycznej czy bieżących spraw dotyczących naszej działalności jako przedsiębiorca - Państwa dane osobowe mogą być przekazywane, tj. ujawnione lub udostępniane - następującym kategoriom odbiorców:
a) naszym pracownikom, współpracownikom oraz kontrahentom, którzy współpracują z nami przy wspólnych realizacji celów wskazanych w punkcie 3;
b) innym podmiotom gospodarczym współpracującym z nasza Firmą przy realizacji usług;
c) dostawcom usług zaopatrującym naszą Firmę w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne umożliwiające świadczenie usług oraz zarządzaniem naszą firmą (w szczególności mowa o dostawcach usług teleinformatycznych, firmach kurierskich i pocztowych)
d) dostawcom usług prawnych i doradczych, w tym wspierających Firmę AG-PAK w dochodzeniu ewentualnych roszczeń (np. kancelarie prawne i firmy windykacyjne);
- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest w tym przypadku art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora;
Pragniemy poinformować, iż podmioty, które na zlecenie Firmy AG-PAK dokonują przetwarzania danych osobowych działają na mocy i w oparciu umowy powierzenia (zgodnie z art. 28 RODO), bądź też
w oparciu o złożone oświadczenia o zachowaniu poufności.
Administrator Danych Osobowych informuje, iż nie przetwarza Państwa danych osobowych w oparciu o zautomatyzowany sposób podejmowania decyzji, w tym nie dokonuje ich profilowania.
6. Przez jaki czas przetwarzane są dane osobowe?Dane osobowe otrzymaliśmy od Państwa w celu nawiązania lub w trakcie współpracy, ze stron internetowych oraz dostępnych komercyjnych baz danych na rynku.
Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych w pkt 3 celów:
a) w zakresie realizacji postanowień zawartych w umowie lub porozumieniu - przechowujemy Państwa dane osobowe przez czas obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż przez okres 10 lat od dnia zakończenia obowiązywania umowy lub porozumienia,
b) w celu dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy lub w związku z przysługującymi nam prawami, nie dłużej jednak niż 5 lat od upływu okresu przedawnienia roszczeń,
c) w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, nie dłużej jednak niż przez okres 10 lat,
d) w celach statystycznych i archiwizacyjnych, nie dłużej jednak niż przez okres 10 lat,
e) w celach innych niż wyżej wymienione, prawnie uzasadnionych, związanych z dział alnością gospodarczą prowadzoną przez Spółkę, nie dłużej jednak niż przez okres 10 lat.
Po upływie ww. okresów Państwa dane zostaną usunięte lub poddane anonimizacji.
W związku z przetwarzaniem przez Firmę AR -TECH Państwa danych osobowych - mają Państwo prawo:
* dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania,
* żądania usunięcia danych danych osobowych,
* żądania ograniczenia ich przetwarzania,
* żądania ich przenoszenia, a także
* do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych i
* do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, w przypadku uznania, że dane są przetwarzane z naruszeniem unijnych i polskich przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
Z powyższych uprawnień mogą Państwo skorzystać kontaktując się z Administratorem Danych Osobowych:
a. pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Firmy,
b. mailowo: biuro@agpak.pl